در طول شش ماه آمادهسازی فشرده، دانشآموزان منتخب مدرسه در کلاسهای ویژهی حل مسئله شرکت کردند؛ هر هفته دو جلسهی سه ساعته با حضور مدرسین برجسته و برگزاری آزمونهای شبیهسازیشدهی مرحلهی دوم. آنها با بررسی
پروژهی «لحظهٔ امید» حاصل تلاش گروهی پنج نفره از دانشآموزان پایهی نهم بود که از ایدهپردازی اولیه تا تدوین نهایی، همه مراحل را خودشان انجام دادند. ابتدا جلسهی طوفان فکری برای انتخاب موضوع برگزار شد
تیم بسکتبال دختران مدرسه از اوایل سال تحصیلی زیر نظر دو مربی حرفهای شروع به تمرین کرد. برنامهی تمرینی شامل سه جلسهی تمرین هفتگی، تمرینات قدرتی، دویدن استقامتی و شبیهسازی مسابقه بود. علاوه بر مهارتهای
در طول شش ماه آمادهسازی فشرده، دانشآموزان منتخب مدرسه در کلاسهای ویژهی حل مسئله شرکت کردند؛ هر هفته دو جلسهی سه ساعته با حضور مدرسین برجسته و برگزاری آزمونهای شبیهسازیشدهی مرحلهی دوم. آنها با بررسی
تیم چهار نفرهی مناظره با شرکت در کارگاههای سخنوری، فنون استدلال و نقد منطق، از ماهها قبل آغاز به تمرین کرد. جلسات هفتگی مناظره درونمدرسهای برگزار میشد و مباحث مختلف اجتماعی، فرهنگی و علمی بهصورت
در چارچوب درس پژوهش، گروهی از دانشآموزان پایهی یازدهم تحت هدایت معلم ریاضی-فیزیک، پروژهی «حسگر هوشمند آبوهوا» را طراحی کردند. این پروژه ترکیبی از سنسورهای دما، رطوبت و فشار جو بود که دادهها را بهصورت